Khamis, 15 Mac 2012

Download video youtube and convert to 3gp, mp4 format

Ada 1 software freecorder 4,sekarang dah 5 kot, ia akan merekod video yg kita tgk secara automatik. Lepas tu kita boleh pilih dan save la. Siap ada converter utk tukar ke format lain macam 3gp, mp4 dan banyak lagi. Software ni boleh download percuma ja.


freecorder 4 download
 Aku baru tahu jer sebab duk cari video alif ba ta. Cd yg aku beli dah tersangkut dalam cd changer hifi aku. Elok la dah 4 tahun dah hi fi tu. Cd changer ni memang cepat rosak. Repair pun tahan 3 4 bulan jer, pastu rosak balik.

La ni aku download video, convert ke mp4. Save dlm hanset. Cucuk tv cable tayang kat tv. Lagi senang. Xder sangkut2 dah.


converter

Kalau ada projektor lagi best. Aku ada beli mini led projektor from china tp biasa la. Kena tutup abis lampu baru nampak. Tu pun blur gak lagi. Baik sambung kat tv jer, 32" cukup la.


nokia tv cable




mini led projector


Ada gambar aku ambik utk tunjukkan kualiti display bila guna mini projektor ni.



gambar dalam gelap

kalau pasang lampu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...