Selasa, 20 Disember 2011

Fenomena Android

Adakah aku ketinggalan bila semua orang duk pakai android, aku masih lagi setia dgn symbian. Hahahahaha....x tahan aku tgk kengkawan aku pakai, anak2 depa pun dah pakai. Touch screen pun aku belom sampai lagi.


n82 buruk
 Nak tukar, mahal beb. Tapi perlukah aku tukar?????


Boleh call, receive call, sms, mms, video call, camera 5MP cukup la. Tapi internet lemah sikit. Screen kecil, nak gerak kusor susah ,lambat.
X leh men video youtube lak. Pas tu housing pun dah buruk. Pakai salotape je tutup bateri.



terhangat di pasaran
Kalau tgk yg sebelah ni, terliur aku. Bila la nak merasa. Sayang duit woi. Yg murah2 xdak ka.

Mau yg murah tp nak laju, function semua ada. Amacam?

fuiyooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...