Jumaat, 4 November 2011

Search 30 tahun


Album Fenomena
 Kumpulan no 1 Malaysia Search akan mengadakan konsert 30 tahun fenomena di Pulau Pinang, Johor dan KL.

Walaupun aku peminat, tp sampi ke hari ni aku x pernah lagi tgk konsert depa live. Tgk kat tv je.......Wayang pun x pernah.

Beli kaset cetak rompak je. Copy cd kawan2. Aku rasa depa ni x merasa langsung royalti daripada aku walaupun tiap2 hari duk pasang lagu depa. Kalau dapat pahala jadi la no.

Tapi rezki depa duk ada lagi. Aku x bayar pun depa kaaya gak......Maaf gang. Kalau la semua peminat korang macam aku, macamana korang nak cari makan.

Lagu nak sedap, perangai nak baik, x mau gosip2, imej mau jaga tp bila beli kaset, cd yg cetak rompak. Appppaaarrrraaaaaa......pigi la mabukkk.......Aku mengutuk diriku sendiri.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...