Jumaat, 12 April 2013

Sebab pa mat rempit naik motor badan senget....

Org kalut nak pi keja, dia buleh bawa 40 jer. Padahal kat depan x dak keta pun. Nasib baik aku naik moto jer. Buleh ciluk. Yg naik keta mesti angin, menyumpah seranah dalam keta. Ok gak, ada ekon, tak  la panas sgt. Hehhehehe

Yg aku ni dah la sakit perut nak meletup, nak kena singgah beli sarapan. Sabo sabo. Kena lak kakak ni silap bancuh air lak. Org minta nes tarik dia bagi ais. Kena banccuh lain. Aku dah tertonggek2 ni tahan kentut. Rasa macam nak terkeluar dah ni....

Baru aku faham kenapa org naik motor badan dia mesti senget. Rupanya dia tahan nak terberak macam aku pagi tadi. Nak lintas keta lak banyak, xleh duduk dah kena berdiri, kalu dak lagi dia tekan. Seksanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...