Selasa, 6 November 2012

Kolestrol dan Susu Omega Plus

Minggu lepas pi Econsave Sg Petani, ada cek kolestrol free. Bila aku tanya agen tu kata kena beli produk dulu baru buleh buat test free. Poooracik!!!! Hampessss!

DIa pun bagi aku test minum susu omega terbaru tu......sedap, pekat x macam yg aku beli cair jer. Oleh kerana harga nya lebih murah dan aku nak test kolestrol, aku pun beli la. Rupa2nya ia utk berapa hari jer. 1 sachet 1 hari 1 kali.

pekat melekat, klestrol lekat
Sekali test, aku pnya kolestrol 6.24. Aku minta hadiah. Dia kata  hadiah apa? Hadiah utk org paling tinggi kolestrol!!!! Hehehehhee.....antara org2 yg dah test kt situ, aku tertinggi. Bangga ker?????

pek sachet susu omega plus



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...