Khamis, 14 Februari 2013

Jom shopping...skmm

Tajuk jer bukan nak ajak g soping pon. Kalau geng muda dema panggil cuci mata, pompuan plak window soping. 2 2 duk bahong. sebetul nya yg laki suka soping sbb dapat usha awek cun n seksi. Senang kata bukan cuci mata, tp cari dosa.....

Yg pompuan kata nk window soping ja. Tp satgi penuh sebonet keta dia borong. Gi mari pun kat spermarket mana ada tikat, nak soping kot tikat lagu mana?

Berbalik kepada niat asal post ini......

Cuba anda perhatikan cara wanita2 di luar sana dan di dalam rumah kita berpakaian dinihari. Ada satu trend terbaru la ni yg bukan sja menular kepada anak dara muda tp dah merebak hingga ke anak dara tua dan menopause pun.

Apa benda????

Seluar ketat.....

Dulu masa aku sekolah dulu rajn gak pekecik seluar sendiri bagi ketat. Zaman rock kapak bro....Akhirnya cikgu2 mensyaratkan seluar kena longgar supaya botol kaca ni buleh turun dgn selamat dari atas ke kaki.

ketat tp x melekat...

Seketat2 seluar aku dulu xdak la sampai nampak btk2 x senonoh. Ni dah la selulit keliling, pakai seluar baju ketat....alahai.....ala emak ampunkan aku....dah la ketat, melekat lak tu....

DI mana2 pun kita akan dapat perhatikan manusia ketat melekat ni. Salah siapa....Dah macam telanjang aku tgk. La aku tertengok nk wat camna.....

Yg muda seksi, body ada cutting tu nmpak la macam model maksiat. TP yg terbonjol2 x ikut law ni rasa macam geli, malu. Aik aku lak yg malu....

Kalau nak kira haram, sah haram dah. Walau tutup semua kalau nampak bentuk haram gak....

Jadi tanggungjwab abang nasihat adik pompuan, isteri dan yg dibawah tanggungjawabnya lah,  patut menegur, mengubah, menampor, membelasah......aku stakat istigfar dalam hati je lah...

Nak tegur pun kena ada cara gak. Main sergah macam anjing jer, mana nak jalan. Kena la elok2 beradab, menunjukkan kita org yg beradab bukan biadab. Silap tegur kang ditelannjang terus????????

Aku nak jer letak  gambar ketat sendat melekat mantap kat sini tp kang jadi contoh lak. X pasal2 aku lak dapat habuan free.


1 ulasan:

  1. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals sent to your cell phone daily.

    Start following our trades today & gain up to 270% per day.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...