Selasa, 19 Februari 2013

Gusti budak...

cctv penyelamat kalu x??????
Main gusti ngan budak, lambung, lempar. Cuma main ngan bapak dia, remuk la muka hang indon oooiii...


Dah banyak hari, buleh kata stiap pagi keluar berita pagi tp aku ttp terlupa nak pos. Pagi ni aku akan menghamburkan kmarahan kat binatang yg bergelar org gaji ni. Nampak sgt mental kacau sampai xdak prasan kesian kat budak. Macam penagih dadah yg tgh stim ingt anak dia ayam kot, pi sembelih.  Nampak anak macam punching bag pi belasah. Berani x bertempat.. Bila akal dikuasai emosi, dunia porak peranda. Yg pelik dan x prnah berlaku pun akan dibuat orang.

Org gaji melayu pun ada gak dera budak. Gila......X buleh jaga habaq la elok2, bukan org duk pakssa hg jaga pun. Org bayar gaji. Bg makan, tmpt tinggal. Puuuiiiihhhh....

Mangsa bapa....

pengaruh x baik...















Patut la ada majikan dulu dera org gaji dia. Mungkin sebab depa ni x leh bagi muka kot. Tp kalu ya pun xkan sampai tara tu. Marah2 gitu dah la.....X suka, tukar la...Ni semua nak bagi serabut belaka. Benda remeh macam tu pun x reti nak hendel. Ceeewaah...


Pengaruh media...

bila manusia berhati binatang

Pada sesapa nak pakai org gaji ni.....pasang la cctv di rumah anda. Biar la harga dia sampai 10k pun, nyawa anak anda lagi berharga......

Aku hantar anak aku kt pengasuh, perlu ka aku psg cctv di rumah dia????????? Atau letak pepijat kat mana2 dlm rumah dia....macam james bond lak....nenek dia Jebon......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...