Selasa, 29 Mac 2011

Potret

Harussani


MJ
 Potret ini aku terjumpa masa duk kemas rumah kelmarin. Saja nak share. Dah tak der idea nak post kat sini. Aku pun dah lama berenti melukis ni. Anak kacau. Dia pun sibuk nak lukis gak. Bagi kertas lain pun dia nak lukis kat kertas kita gak. Nak melukis kena fokus, kalau duk kena kacau camtu sah la tak jadi. Kalau tak kacau pun tak jadi gak. Ni la yang dikatakan bakat. Walau pun latihan dah kat 1000 kali tapi hasilnya mcam ni jer. Dah berbelas tahun dah aku melukis. Korang boleh la nilai sendiri. Aku pun masih tak puas hati lagi. Masih terus mencuba. Masih banyak kelemahan yang perlu diperbaiki tapi tak berjaya diperbaiki lagi. Ada yang matanya besar sebelah, muka bulat jadi panjang, senget jadi tegak, simetrinya tak betul2 lagi.

Anakku

SY


YUSRI


Hadi






















kpah





 Ni gambar kpah kita. nampak macam ada rupa gak, tapi tgk lama2 mcm sapa ntah. Kita tunggu tuan punya badan komen, atau kalau ada member2 dia yang dah cam tu boleh la komen. Sekali tengok je dah boleh kata jadi ke dak. Tq.



A.Bachan

Aliff

Pie

Ally

Tomok









Fazli Sham


Pak Uda

Sapa ni?



Aaron


9 ulasan:

  1. cantekkkk!!! kretif la..... nice! kalu jual dpt duit neh... hehe

    BalasPadam
  2. ada ka org nak beli.....ambik jer.....free

    BalasPadam
  3. lukis potret hitam putih utk dijual online...tak cuba tak tahu...tapi kena ada komitmen ler...mulakan dgn lukis potret akak dulu...tapi dgn syarat...kena cun tau...heee..satu lagi...utk akak...free ler...heeee

    BalasPadam
  4. boleh ajer kak. tunggu yer.....

    BalasPadam
  5. memang ada rupa dik...tapi mcm adik cakap ler..lama2 mcm sapa entah..( tapi...akak bg anak akak tengok...terus dia kata...ehhh..gambar tu macam mama..) so..dah berjayalah tu...

    BalasPadam
  6. .entry utk tuan punya blog ini...http://effa-k-poh.blogspot.com/2011/04/blogger-kreatif-azirock.html#links

    BalasPadam
  7. terbaik la!
    memang rajin!
    aku dah lama tak melukis potret..memang jenuh!

    BalasPadam
  8. ye ke....macam x percaya lak. ok saya lak lepas ni....mai sy lukis free

    BalasPadam
  9. sori sapa lak lepas ni...bkn sy

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...