Isnin, 22 Mei 2017

Spek mata terapi k ion nano


Pak mertua mai dr kelantan.....pakai spek ni x rasa ngatuk sepanjang perjalanan. 

Aku ni silau siang malam. Aku pun pinjam ja try pakai siang malam. Sedap pakai dan krg silau, mata x rasa pedih, letih.

Terus aku sambar yg tu.....nnt dia blk kelate dia oder lain la. Warna merah pun selamba gak aku pakai. Biar la org nk kata pa janji aku selesa....

Spek ni dia guna bhn mcm kad jimat iaitu ion negatif dan infra merah jauh (fir)...

Ion negatif baguih dia, dia boleh neutralkan ion kat bdn. Bl kita keletihan maknanya ion positif byk. Bg ion negatif, dema bergabung jadi neitral blk. Letih pun hlg enth ke mana.

Rega dia rm170...mahal gak. Dulu pnh beli spek hd pakai mlm. Melelong kreta. Murah ja rm30...tp bahaya plak x napak jln teruih. Hat siang lain plak. 

Yg ni siang mlm  buleh pakai.

Wallahu a'lam


Sent from Samsung Mobile

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...