Rabu, 10 Februari 2016

Bagaimana jana pendapatan dengan henpon

Agen simkad
Assalamualaikum, hari ni sy nak berkongsi bagaimana anda dapat menjana pendapatan samada aktif atau pasif hanya dgn henpon dihujung jari anda. Ini apa yg saya buat.

Pertama sekali saya jual topup, company 68topup.com. Sy bank in sejumlah wang sebagai modal dan sy cuma hantar kod tertentu ke server untuk topup x kira telco apa pun dan berapa nilai pun. Nilai topup akan ditolak dari modal yg sy bank in tadi. Contoh topup 10, syarikat akan tolak 9.60 dr modal sy. Baki 40sen (untung) ada dalam modal. Keuntungan bergantug kepada jenis telco. Contoh kalu celcom keuntungan lebihkurang 5%, maxis 4% dan seterusnya.

TOpup 30 dpt 1gb percuma
Kalu sebulan boleh jual RM1000 topup saya dapat lebih kurang rm40, jadi topup kredt sy dah percuma.

Sy jual kat kawan2 je, xdak kedai pun. Sy x promot pun tp kalu mereka kecemasan baru la sy bagitau kata sy juai topup.

Kedua saya guna simkad tunetalk tone excell yg berharga rm90 masa tu. Dgn menggunakan simkad ni sy mendapat 1GB percuma setiap kali sy topup rm30. Walaupun simkad ni mahal rm90, tp kita automatik dapat kredit rm30 + internet 1GB percuma + 3% rebat (90 sen) + insurans nyawa RM100k + berdaftar sebagai agen simkad di mana jika kita dpt daftarkan pengguna simkad baru kita akan dibayar RM20 bg setiap seorang yg mendaftar dibawah kita.

Saya juga telah membuka 3 akaun atas nama saya iaitu 3 simkad yg digunakan oleh ibu dan isteri saya. Sya juga berjaya mendaftar saya dan seorang kawan sy sebagai pengguna simkad ni.

Alhamdulillah sekarang sy boleh menikmati kredit dan internet percuma setiap bulan hasil dari 2 bisnes dari henpon ini.

1GB RM25 shj
Anda juga boleh, dari sekadar menjadi pengguna, pada masa yg sama juga meraih pendapatan bg menampung penggunaan kredit dan data anda. Jika anda dapat memdaftar lebih ramai agen maka anda mungkin mampu menjana pendapatan yg lbih lumayan.

Semua ini dilakukan dgn santai shj dgn modal yg sgt rendah.



Jika anda mahukan info lebih lanjut boleh watsapp kpd saya di talian 0194446355.

Sy pun sedang mencari agen2 baru untuk didaftarkan samada sebagai agen topup maupun agen simkad.

Bukan nk sgt jadi kaya cuma x mau menjadikan penggunaan henpon ni sia2. Elok dimanfaatkan sebaik mungkin.

InsyaAllah.....
Bagaimana 30 dpt 2GB
Percuma
Modal Sebenar

1 ulasan:

  1. DreamHost is the best hosting provider with plans for all of your hosting requirements.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...