Isnin, 15 Disember 2014

Jantung Tersumbat dan kolestrol

Assalamualaikom......semua org thu yg penyakit jantung adalah pembunuh no 1 negara dan salah satu puncanya adalah kolestrol. Kolestrol ni la yg melekt kat arteri dan menjadikan dia sempit. Ini menyebabkan kekurangan darah ke jantung seterusnya ke otak dan kemudian menjejaskan organ2 lain juga.

Saya dah cuba bermcm2 produk utk krgkn kolestrol selain drp menjaga pemakanan spt omega plus, oat, epal, madu, habatussauda, cuka kurma, cuka epal....mmg berhasil cuma disiplin diri kena kuat dlm menjg pemakanan dan pengambilan produk ni secara berterusn.

Dalam fb ada post yg memberitahu ramuan yg boleh digunakan utk merawat jantung tersumbat menurut pengalaman sesorang. Ramuan itu adalah madu cuka epal cuka kurma jus lemon halia bawang putih madu dll yg perlu diblend sekali. Bg saya ia agak sukar krn kerjanya renyah sdkit....

Saya penah forward pos tersebut kpd sesorg yg disahkan jantung tersumbat dan perlu melalui opt segera....kos opt 70k d kpj specialist.....namun sy dpt thu dia x buat opt tersebut dan mencuba rawatan alternatif lain.

Baru2 ni sy berjumpa beliau dan bertanya keadaan kesihatannya. Tanpa byk bicara beliau menunjukkan kpd saya produk ni dan minyk zaitun yg dia amalkan.

Ini lebih meyakinkan saya dan nenggerakkan saya utk mencuba dan berkongsi produk ni dgn org ramai.

Produk ni adalah hasil campuran ramuan yg diberikan dlm pos rawatan jantung tersumbat tu.. .

Harganya adalah RM69 sahaja sebotol 250ml. Mungkin lebih murah kalu blend sendri...


Sesiapa berminat boleh watsapp saya di 0194446355..pos dicas rm6 sahaja. 

Saya pun dah mula mengambilnya. InsyaAlllah ......kolestrol sy sekrg 6.9.....tunggu result setrusya....


Wallahua'lam.....


Sent from Samsung Mobile

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...