Rabu, 10 Julai 2013

Posa x mati kan????

Pinjam dialog upin ipin bila disuruh posa oleh opahnya.

Alhamdulillah, hari pertama posa, sahur, terawih semalam....semangat membara semuanya...

Mudah2an terus membara hingga ke hujung ramadan.....

Bila kurang aktiviti makan ni rasa macam byk masa lak. Mai kerja jd awal sbb x kena p market beli nasi lemak anak2. Jln lengang, mana p abih keta2. Pakat cuti  ka hari pertama ramadan? Penang mana cuti awal ramadan. Kedah yer la. Tu la adik aku duk terbongkang di rumah sbb dia kerja di kedah....Sia2 ja....kalu kerja xdak la dah meninggi matahari baru nak bangun...


Kt tepi jln pun x byk keta parking. Kedai makan dah tutup...Sbb tu jln lengang, dah x jem la. Dulu pun duk jem pasai keta duk parking tepi jalan la kot.

Bila aktiviti makan di kurangkan, byk benda menjadi senang. Cuma petang satni, bazar ramadan, dia mai jem pulak. Kedai makan pun dah start bukak utk org beli utk berbuka....

Makan oh makan.....makanan juga merupakan penyumbang tinggi kepada penyakit kronik spt jantung darah tinggi kencing manis dll. Makan bkn sj kena kurang tp makan juga kena pilih2.....

Wallahualam....

1 ulasan:

  1. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals sent to your mobile phone every day.

    Start following our signals right now & make up to 270% daily.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...