Isnin, 1 Julai 2013

KELANTAN 1 JDT 0

Memang layak la kelantan menang. Aku x pandai main bola, tp reti gak tgk bola. Kelantan memang kebal, rajin, laju, pantas dan tenang walau di depan gol. Ada beberapa cubaan yg tidak tepat menunjukkan x susah la kelantan nak tembusi pertahanan Jdt. Tapi Jdt nk lepas sekali pun susah, nak try lagi la payah....tp peluang tercipta juga cuma kesudahan atau cubaan tak membuahkan hasil.

Nampak gah betul pemain2 kelantan. Walau pun terpaksa berhadapan dgn bekas rakan sepasukan.

Safee Sali awal lagi dah keluar, kenapa? Terkejut gak aku, xdan berpa minit dah kluar. Mungkin ada masalah kecederaan kot. Nak jugak tgk skill dia. Lama dah x tgk bola ni...

Tp walau teruk macamana pun bolasepak Malaysia, aku lebih suka tgk perlawanan bola team Malaysia lagi walaupon aku tahu dan kenal pemain2 terkenal dunia macam messi, terbaru neymar, ronaldo.....main memang skilfull, gerakan cantik pantas semua ada. Tp aku tgk maa berita sukan jer...

Macam motogp la, walau pun minat ngan rossi, tp tgk masa berita sukan jer tu pun kut kalu ada. Lani Zulfahmi dah masuk moto3, kalu ada siaran langsung nak gak tgk.....

Sokong lah sukan negara kita, jgn gaduh2 walau pun kita kuat. Jgn marah2 walau pun kita garang. Jgn maki2 walau pun suara kita tinggi.....jgn berlagak walau pun kita duit banyak...

jogho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...