Rabu, 18 Julai 2012

KTM Duke 200

Masa pergi kedai hantar dokumen utk claim insurans ari tu, pomen ada promote motor ni. Harga RM18k lebih, mahal sikit daripada SYM. Tapi design rasanya yg ni lebih mantap. TP 200cc je lah. Ala.....beza 50 jer.



















Design ala ala super touring macam ER6n. Aku minat design superbike. Jadi ZXR250 aku gak la feberet aku. Tiada tukar ganti. Kalau CBR1000rr boleh la nak ganti. Tunggu duit jatuh dari langit. Kot kot ada jutawan naik heli taut duit seguni kat aku.

3 ulasan:

  1. lawa gak motor nie, aku minat cuma kalau cc tu dapat ditambah 450 lagi, mmg bestlah...

    BalasPadam
  2. nak tambah kat mana? kiri kanan seat ker?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...