Selasa, 10 Januari 2012

Basikal ELektrik

Orang duk sibuk beli basikal fixie, aku nak cari yg pakai elektrik. Kalau letih kayuh boleh pakai motor elektrik je, tekan suis  je jalan. Laju la sikit. x mengganggu laulintas. boleh selit-selit. xyah kalut duk tgk meter minyak. nak kena tukar minyak itam. road tax insurans pun x payah.

basikal gear fix or fixie. info


http://bandarmaharani.olx.com.my/pictures/basikal-elektrik-baru-iid-161374262
 Banyak dah basikal letrik ni kat luar negara. boleh pi 80km/j. cuba cek kat youtube. ada yg pi sampai 100km/j lebih. Yg di atas ni boleh dibeli dgn harga RM2400. Cek kat laman web tu.


made in china
 Yang ni banyak gak aku tgk di jalan. ada meter bateri. Boleh tau la bateri duk ada byk mana lagi. Sempoi. Harga RM1800 lebih kurang la kot. Pi kedai basikal tanya la nak confirm. Design macam skuter. Tu yg x berkenan sikit. Kalau bentuk basikal fixie lagi sempoi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...