Isnin, 6 Disember 2010

kaedah yang betul dan berkesan gam kasut

kasut koyak kalau nak gam, ada caranya. kalau x betul x lekat kuat. ni nak bgtau la cara betul. sy dah cuba. mak aiiii terkejut. kuat gile, macam baru.


sapu gam kat tempat koyak nipis2 je. x pyh sampai berair. sapu 22 belah, tunggu sampai kering. pastu lekat la, ketuk skit ngan hammer ka kayu ka, macam tukang kasut duk buat 2. tak caya try la.

kaedah ni boleh dipraktikkan kat carpet la....apa2 benda pun guna kaedah ni.

5 ulasan:

  1. tapi kalau pakai gam fast bond punya macam gam cap gajah tu tak yah la tunggu kering. Sapu je terus lekat dan tekan selama 10 saat je. lagi cepat.

    BalasPadam
  2. nk lagi bagus jahit

    BalasPadam
  3. Gam apa yg paling bagus digunakan

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. gam apa pun xpa tp permukaan yg nak digam tu kena tonyoh bg bersih dulu pastu sapu gam biar kering baru cantumkan.

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...