Khamis, 29 Disember 2016

4 wanita yang akan tarik lelaki masuk neraka

Dah nak masuk syurga tiba2 ditarik masuk neraka. X ke haru....

Sapa yg duk tarik? Mereka adalah isteri kita, anak perempuan kita, adik atau kakak perempuan kita dan yang terakhir ibu kita.

Sebab pa???

Apabila mereka melakukan maksiat kita x tegur pun, marah ka, nasihat ka.

Tangungjawab kita adalah menegur mereka apabila mereka x solat, x menutup aurat dsb....

Klau dah tegur, marah, nasihat, kira selesai tanggungjawab tu. Depa ikut ke x, depa yang tanggung.

Dah buat macam2 pun x ikut gak, maka terlepas lah kita dari dosa mereka.

Susah ke susah? Memang susah, kena tegur walaupun kita bknnya baik sgt pun.

Dosa kita pun x tertanggung, xkan nak p tanggung dosa depa yg ketegaq plak.

Dah nasihat sudah,,..berlepas diri la kita.

Wallahu a'lam....

nukilan dari kuliah Ustaz Fawwaz

memang menarik

Dayus?

Jumaat, 23 Disember 2016

Testimoni alat jimat minyak aka voltage stabiliser

Alhamdulillah, ada permintaan terbaru ke atas alat jimat minyak atau voltage stabiliser. Mungkin disebabkan kenaikan harga minyak baru2 ni.

Dan yang lebih bestnya adalah apabila mereka berpuashati dgn kesanya yg dpt mereka rasai sebaik menggunakannya. Pasang terus rasai kesannya tanpa perlu tunggu lama2...

Ini adalah testimoni yg sy baru terima dari pelanggan....


testimoni 1

Testimoni 2
Yg testimoni 1 ni pasang kat mpv 2.0cc. Yang ke2 tu pasang kat kancil auto 660.

Alat jimat minyak bernama voltstab
Yang berminat boleh dapatkan dari saya melalui watsapp pada nombor pada alat tu...


Selasa, 13 Disember 2016

Cuti cutu malaysia

Sempena cuti sekolah ni isteri tabya nk bw ank p jln2 mn. Aku terdiam. Mmg aku jenis x suka berjalan2 ni....

Entah mcmn depa nk p duk rmh mak menakan depa. Siap bw jln2 lg. Lega teruih aku.

Marin blk kg bw la p zoo. Nk tercabut lutut berjln. Ketapi plak penuh...org ramai la cuti2 ni....parking pun jauh.

P tgk gajah berak.....kura2 plak duk mengawan.

Tiket dpt diskaun 20% sbb warga tempatan tp terlupa plak mak aku warga emas. Kalu x tiket dia 50% ja. ..

Habis berjln terus blk rmh....x berenti mkn2 pun. Ye la duit tiket pun dkt rm60...

Hr ni p mandi lata speneh plak. Mandi sat ja sbb langit gelap. Takut gak kepala air turun. Tu pun ramai lg duk mandi.

Ada geng sekolah buat reunion, mkn2....p la jengok sat x mkn pun. Geng junior x brp kenal.

Sampi pkn ada psar mlm plak. Goreng pisang faberet dah abis. Beli rangka ayam ngn ayam goreng ja.

Ptg blk utara....kalu arah delatan mau jem teruk. Tp mata ngntuk ja...

Minyak isi full ms blk kg tinggal 3 takuk ja dr 6 takuk. Boh ron97 plak tu.

Ada org pulangkan kad jimat LA genius saver psg kt letrik dia. Aku ambik boh kat pintu tangki minyak dua2 kpg. Sampi rmh 1 takuk pun x turun. Xpa esok kita test p sp plak tgk cmna. Mcm jimat ja.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...