Selasa, 7 Oktober 2014

Faktor kenaikan harga minyak

Dulu masa minyak naik ada la dapat mesej supaya jgn beli minyak dr syarikat luar seperti shell, esso mobil. Bil pelanggan mereka berkurang, mungkin akan mempengaruhi harga minyak di pasaran...

Aku memang duk isi kat petronas je....dah ada kad mesra, kadang2 tu isi gak kat shell dan caltex....kad bonuslink pun x bagi masa isi minyak......

Duk x duk baru ni dapat lak mesej baru suruh jgn beli minyak dari petronas plak....katanya petronas yg kawal harga.....betul ke x wa x tau la...
stesen minyak buraq oil

Nak percaya ke x? Nak percaya yang mana 1.....last2 kau isi la kat mana ko suka kan....

Yg paasti nya bila harga minyak naik...maka rega karipap pun akan ikut naik. Walau pun seblom minyak naik, rega barang lain dah naik dah pun. Jadi depa 2 3 kali naik...

Wallahua'lam....


1 ulasan:

  1. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...