Isnin, 22 Julai 2013

Heli jatuh????

Sedih dan geram pun ada. Tp mengenangkan budak lg x jd nk marah. Lori bas selalu dah di basuh...ni heli pun di basuh. Mmg dah xleh main sebab suis tercabut, xdan nk repair lg. Bkn rosak pa pun. Msh gagal lg nk terbg kan, asyik terhmpas jer. La ni lansung x lah dah. Abis shot litarnya. Lampu pun nyala trus ja....

Td p mini market dia mintak beli dinosaur trex yg buleh jln dan bunyi. Nsb bek x beli. Bg tau dia ayah beli keropok ngn air kotak. Kalu nk gak along x yah minum susu sebab duit abis dah beli mainan. Mainan dah 2 bakul dah. Heheh menjadi gak tektik ni.

Mcm tu la ank2, kn ada politik sikit baru dia paham. Bkn free semua tu. Bkn x belikn lansung. Semua dah ada. Lori bas keta kontrol, moto, bedozer, treler., ketapi, pistol pedng otromen belon bola, dll...

From my ONE TOUCH GLORY 2S

1 ulasan:

  1. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

    Start following our signals NOW and make up to 270% per day.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...