Rabu, 24 Julai 2013

Cuba bayangkan...

Tak terbayang aku macam mana rasanya setelah merasa sikit tadi. Teriknya mentari macam hari lain gak, tp memandang aku kena masuk ke dalam keta yg dah di park tgh panas sejam yg lalu. Terus buka tingkap habis.....ekon pun x rasa apa2 lg.....Ni la jadi nya kalu keta park tgh panas semus tutup rapat jadi la dia macam oven.....

Boleh masak duk dalam tu. Selepas stgh jam bertolak pun bahangnya masih terasa.....

Cuba bayangkan anda terperangkap dalam 2 selama 5 jam......Jgn buat apa2, tido ja....Bolehkah anda bertahan??????? Tobat lilah hangpa x leh tahan....Cuba bayangkan.....Bila aku park tgh panas, aku mesti nk kena bukak sikit tingkap, sbb nanti nk masuk blk aku x thn.....Kalu park kt kg, aku bukak terus tingkap, bila ujan banjir pun xpa....

Aku ada beli cooler fan yg disangkut pada tingkap kereta guna solar. Akan sedut udara panas dlm keta secara otomatik bila panel solar mendapat cahaya. Tp bini aku tak kasi sebab nampak buruk tersangkut kat keta lagu tu. Tu la pompuan, dia x tanya dah apa kebenda tu. Yg dia tau x lawa....(Kutuk belakang bini nmpk...)

Sebenarnya itulah projek aku dari dulu sampai hari ni....yg berjaya 1 jer yg ni (gambar bawah). Fungsinya utk menyedut bau2 yg tidak enak dan haba panas dari bilik kerja aku....

xzos fan

Hasilnya ekon jd bertambah sejuk, cepat sejuk dan bila ekon off lambat nak panas balik.... Jimat ekon....

1 ulasan:

  1. If you'd like an alternative to randomly approaching girls and trying to find out the right thing to do...

    If you'd rather have women chase YOU, instead of spending your nights prowling around in noisy pubs and night clubs...

    Then I encourage you to watch this eye-opening video to unveil a strange secret that has the potential to get you your own harem of sexy women:

    FACEBOOK SEDUCTION SYSTEM...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...