Rabu, 3 Julai 2013

Aweks Main gitar

Aku dulu pun belajar gak main gitar. Punya la susah. Alhamdulillah, kord2 yg biasa aku dah ingat, buleh la nak main lagu. Tp kena bagi kord siap2la. Kalu hrap aku cari sendri pakai sumbang la lagu tu.

Tapi sejak Yuna, Najwa Latif dan beberapa artis pompuan main gitar muncul (x ingat nama sori), makin ramai lak aweks2 main gitar keluar u tube duk cover lagu2 popular. Memang cemerlang la depa main gitar, sora pun buleh tahan. X kisah la apa pun tujuan depa upload video tu.

Aku pun rasa nak main gitar balik, tp byk sgt sukarelawan nak mai tulong petik gitar aku. Sampai x berbunyi kord yg aku main. Tunggu la anak2anda besar buleh main balik.

Walau macamana pun main gitar jgn sampai jadi najis (pinjam ayat zizan). Jgn sampai tnggal solat. Jgn sampai jd haram.....

Walllahualam....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...