Khamis, 14 Februari 2013

Power Bank

Member aku mengamuk.......dak la sampai tembak orang. Tp cara dia cakap memang tgh bengang la tu. Punca?????? power bank........

Perlu ke aku beli power bank. Alasan aku, bateri huawei out of date , kalu main video xdan sejam habis. Nak cas plak kena tunggu punya la lama. Anak aku yg tgk video tu....kesian ke dia xdan abis upin dan ipin, bateri habis dulu.

huawei s7 ideos 3g battery
Nak beli bateri baru! Korang tgk la harga sama dgn harga power bank ja. Kalu beli bateri baru, dpt 2 bateri tp kongsi carjer la. Nak kena buka tutup lak. Leceh.

 Kalu beli power bank, cas asing, harga lebih kurang ja. Aku dah survey tempat lain harga sama ja. Mungkin shipping cas lain kot.

contoh jer....

Xkan nak beli bateri secondhand!!!! Ada yg buleh dapat lagi murah ker???? Tp jangan beli solar charger online. Nak beli p kedai buleh test terus......solar tu selalunya  hiasan jer x mampu nk cas pun. Lain la kalu solar panel tu besor muka anda.....

1 ulasan:

  1. You may be eligible for a new government solar energy program.
    Discover if you qualify now!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...