Isnin, 4 Februari 2013

Kayuh jangan x kayuh..

Dah masuk bulan 2 rupanya. Blog pun macam sepi ja....ada kutu x diundang rajin duk update blog aku ni pagi2 lagi....Bagus gak no....kalu x jadi x aktif la blog ni.

Duk saja2 teringat mcm2 nak update. Bila mai tangan duk atas keyboard, dia pun jd jem. Nak tekan yg mana tak tau. Padahal duk besa buat dah....Ilham milik Tuhan, Dia nak bagi ka dak, Dia punya suka la....

Banyak cerita2 menarik berlaku, ngeri sedih, xkan semua nak tulis sini. Ni bukan bewrita harian, uwtusan ka.....kalau politik sinawr ka, hawrakah, malaysiakiniw. Aku pun bukam tau sgt pasal politik. Main sambung citer org jer, kena x betul dah jadi fitnah. Lain la aku nampak sendiri.

Broadband pun dah xdak. Duk jadi baru punya. Ingt nak ambik maxis lak, kalau ada 2 line, celcom ngan maxis ni buleh tukar2. Buleh jimat gak. Sebab kalau kol lain2 telco ni cas tinggi kan. Korang pun tau. Cuma kena tgk gak, coverage line tu ada dak kat kg aku. Kalau bandar ni xyah citer la...semua line clear. Kena batu kurau, ijok, pantai besor.....bukan keluar rumah duk atas pokok pun ada ke dak line nya. Kalu pokok potai insya Allah...

Hari sabtu bw beskal anak aku ke kedai nak buh rantai ngan sit. Sekali nya tu sound, len kali beskal budak x pyh repair la, angkat baru la. Cissss.....dia ingt anak kita x reti nk beskal ka? bukan setakat naik, kayuh, terbalik tungging kan, pas tu jijak2kan tayar sampi bengkok rim, pastu lempar ja buat macam driift lak....sabo22222....

Masa p kedai beskal ni ternampak aku akan sebuah beskal budak2 ala2 skrembler gitu. Perggkhhhh...siap mno shock lagi. memang terpesona, harga dia buat tersentop, RM240 jer....kedekut ka aku? heheheh dak dak dak....Ada basikal yg buleh lipat, tayar kecik RM380, isk isk isk.....awat la depa ni jual mahal2 sgt. Mesti nak kaya cepat ni....kalau yg tayar besor buleh lipat RM1150....xyah layan la....

yg ni ker?

Nanti kalau anak aku dah pandai kayuh laju2 aku beli yg macam skrembler tu. Tunggu harga dia turun lagi....

oscar bicycle

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...