Rabu, 26 Disember 2012

Cuka kurma....

date vinegar
Ni la rupa botol cuka kurma.

Memang rasa cuka, sedikit ja rasa kurma. Berasid la. Pernah minum cuka getah? Lebih kurang macam 2 la rasa dia. Sori aku x pnh pun minum cuka getah. Masak cuka ada la. Cuka nipah pnh dgr x? Buat pa cuka nipah? Mkn gak ka??
Cuka getah pun aku x pnh guna. Masa aku duk motong dulu buat getah sekerap jer. Ltk kulit pokok yg dah potong dalam bekas tadah susu. Bg cepat beku. Harga lebih rendah berbanding susu getah dah getah keping. Thank bye....

keputusan ujian darah 2 april 2013
Alhamdulillah setelah meminum cuka ni selama 3 bulan, kolestrol berada di tahap yg membanggakan aku. Hehehe....Tp satu botol pun x abis2 lagi. Minum bila teringat jer. Masam lak tu. Nampak HDL kolestrol aku tu rendah lak. SO, disamping menurunkan kolestrol, kena gak cari makanan yg boleh meningkatkan HDL dan berhenti mengambil makanan yg boleh mengurangkan HDL kolestrol.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...