Rabu, 26 Disember 2012

Aku mengejar dunia.

Betul ke aku mengejar dunia? Aku p keja cari duit utk menyara keluarga, bg derma sikit bila org minta sedekah. Tiap2 bln nk kn byr keta, rumah, bil tepon, beli susu dan pampers anak. Siang di ofis, mlm di rumah dgn ank bini. Masjid p hari jumaat ja. Majlis ilmu, quran pun baca x betul2 lg tp x g belajar pun.

Aku mengejar dunia. Org pakai android, tablet, aku pun nk pakai. Bior harga beribu, tp alquran aku x buleh beli, membazir la, baca quran analog sudah la, android pon ada apps quran tp x download2 pun. Duk download angry bird dengan fruit ninja.

Nk bg ank tgk upin ipin, download kt youtube, burn dvd. Ceramah UAI 1 pun x download, beli pun x. Baca yg org post di FB je.

Adakah anda pengejar dunia? Tepuk dada tanya iman.....

1 ulasan:

  1. Register to EverydayFamily today and you will receive stage by stage pregnancy and baby newsletters, promotions and weekly coupons as well as access to free baby samples, coupons, baby magazines & much more.

    New Members Can Win Free Diapers for a Year!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...