Selasa, 27 November 2012

Blog Sedih...

Bila bukak je blog ni dan dan rasa sebak. Bukan pasal krg org lawat blog, tp pasal entri palestin, gambar kanak2 terbunuh, cedera. Geram kat Amerika, Israel, tp apa pun x leh buat. Cuma boleh berdoa dan sedekah Alfatihah je lah....semoga perjuangan mereka tidak sia2, baik di dunia mau pun akhirat.

Cadangnya nak buat entri pasal Malaysia kalah 0-3 kat Singapore malam kemarin. Sedih lagi, geram pun ada. Tp bukan aku yg main. Sembang buleh  la. Penonton kata kawan nu buat silap, kawan ni lak kata dia nu buat silap. Nampak sj org buat silap. Kesian depa, main 90 minit, letih ternganga, kalah pulak, kena kutuk, booo dek penyokong sendiri, esok baca paper kena hentam lagi. Tu dia habuan wira kita.....

Raja pun kena......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...