Jumaat, 12 Oktober 2012

ATM VS LIONS X11

Guna nokia n82 tgkp gambar kat tb. Mula2 kat LCD, anak2 nak tidor, kena tutup la. Tgk kt henset lak, jenuh jegil x nampak bola pun. Marlon score pun x tau lagu mana. Tau dia lari macam org dah score jer....

BIla anak dah tidur, buka lak tb kt dapur. Besar la skit skrin nyer....Tgh syok2 layan, ank hat dlm endoi tu lak merengek suruh tangguk la tu. P tangguk sat.....Dah lena sambung balik sampai penalti. Ada lak mamat ni sepak x masuk. Kacau dah.....Seb bek lions pun x masuk gak. Perggh cukup mendebarkan. Semua perlawanan liga super ka mana ka aku tak tgk pun. Kena yg ni aku tunggu sampai abis.

X sangka marlon boleh skore, minit 96 lak tu....Keeper lions la duk buat injured lak.....sampai terlebih masa. 

Walau pun pemain lions nampak lebih skill, permainan cantik. Tp bola itu bulat. Kita merancang tuhan menentukan. Dah rezeki ATM.............

Keeper lions

usaha menyamakan kedudukan

hairuddin terlambat sikit
layan PM lak


rehat separuh masa tgk semanis kurma sat



penalti

sama

sapa yg sepak x masuk ni....

sepak betul2


tgk kt henset jer....flash la. silau....

x nmpk bola kecik sgt

seb bek masuk....

sorakan penyokong ATM

extra time ler...seri plak

malaysia boleh....ehhh....ATM buleh

hehehe....cayalah


extra time

pulun jgn x pulun

cedera di saat saat genting ni...

asyik cedera jer ni....

half time extra time

marlon alex james

2nd half extra time

minit108 tu.....x pancit ker????

penalti la sudahnya


aku buleh, dah x cedera

kasi gol la

yessss

rilek rilek...fokus fokus....

aku kiri ko kanan ekkk.....

seri

not good ni

come on

x masuk plak...

lega aku

wa cakap lu

help me

yeaahhh ........

kita mng la bukan kalah....

menonggeng

bola itu bulat

hangpa x caya kt aku no....

Alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...