Selasa, 14 Ogos 2012

Mood Raya

Dah x leh wat keja opis dah aku. Sat org ajak pi beli baju raya, sat ni ada lak ajak pi beli lampu lip lap, keropok, kuih raya, juadah berbuka lagi. DUk opis lak asyik mengantuk ja.

Seelok2nya lah, dah ddekat nak raya ni elok diberi pelepasan awal la, atau cuti awal sikit. Kalau duk kat opis pun, produktiviti xdak langsung, kecuali pakai mesin. Budak2 belajar pun x masuk kepala dah. Duk ingat lemang, baju raya, tiket bas balik kg, kuih raya la macam2 lagi.

Orang lain, malam2 sibuk pi surau masjid buat amal, kita sibuk di supermarket cari kuih raya, baju raya dll.
Sepatutnya makin ujung ramadan ni lagi kuat ibadat, rupanya makin longgar, nu nak bersiap utk raya plak.

Duit syiling raya.
Duit raya dah tukar blom? Sampul raya beli x, ke dapat free jer bila beli barang di supermarket?

Tahun ni duit design baru lak. Makin kecik jer. Sama macam nilai dia, makin kecik.

syiling baru

bagi duit syiling jer dah la......

duit baru 2012

1 ulasan:

  1. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Professional trading signals delivered to your cell phone daily.

    Follow our signals NOW and make up to 270% per day.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...