Rabu, 1 Ogos 2012

Beli Baju RAYA Anak

Makaiiii, mahel nyo, ngalahkan baju makbapak. Baju aku pun x sampai rega ni. Kena 2 org ni boleh pancit aku. Itu lah ngomelan aku (dalam ati jer) ms jalan cari baju raya anak. Bini aku kaa, tu la, baru abg tau, ayang yg selalu duk baju anak. Ni jer setahun sekali abg beli. Hehehehehe.......ketawa aku dlm hati. Perlian tu tajam sungguh.

Jalan2 punya jalan terjumpa gak yg murah2. X murah la sama herga ngan baju bapak, kira ok la. Hehehe...Terlupa lak aku kasut x beli lagi. Member aku kata kasut anak dia umur 4 tahun rega seratus lebih. Mak oooiii...........

eccecceceehh

Memang patut kerajaan bagi bonus raya, kurang2 boleh gak tampung balik wet yg nak abis beli baju raya ni. Kesian kat yg bukan gomen la.

Ala...ada byk kedai jual baju elok2 murah2, cuma x sempat ronda lg jer. Tp kalau boleh baju raya ni biar la yg terbaru, lain skit dari biasa. Kan nak raya ni. Untuk budak2, org tua mengalah la. Depa la yg paling seronok. Cuba bygkan bila bdk2 beraya pakai baju lama ja. Isk......sedih sgt la. Krg2 baju Melayu sorg sepasang la.

Baju Melayu aku yg tahun2 lepas pun elok lagi. Pakai masa pi sembahyang raya ja. Nasib baik x bli mahel2. Kalu recycle balik pun org x perasan kot. Macam baru lagi tersangkut dalam almari. Nak pakai pi semayang jumaat, segan lak. Masa bujang dulu beli baju melayu jer, xdak seluar. Boleh la pakai pi jumaat dgn kain pelikat jer.


kali pertama



beraya sbg suami isteri



















semoga berbahagia

Beli baju raya sederhana dah la. Bukan nak ikut gaya artis. Depa lain, kena lain, kena lebih2 skit. Artis la katakan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...