Jumaat, 4 Mei 2012

Bayi kena kejutan letrik.

Baca je terus aku terbayang soket yg aku guna utk mesin basuh. Sebabnya:
1. kabel tu duk atas lantai tarik dr tgh rumah ke bhgn dapur. Walau pon dlm keadaan baik, mn tau bebudak ni ambik gunting cucuk x ke naya. Nak selamat baik letak tinggi2.
2. Satu lagi, tv lcd aku duk atas rak yg rendah. Anak aku siap boleh tepuk tmpar lagi screen tv tu. RIsau gak ni. DIa punya besi gantung lama dah beli tp nak pasang bila x tau.

gambar cicak, kalau gambar orang ngeri sangat.

3. Air pancut dlm rumah pun selalu gak anak aku duk celup tangan. Kan pam dia duk dalam air tu. Bukan pakai bateri, 240V ac tu. Kalau pakai bateri x bahaya sangat.

RUpa2nya banyak bahaya menunggu ni. Selama ni kita buat x endah jer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...