Selasa, 21 Februari 2012

Ubat Expired

Bawa anak p klinik jumpa doktor nak cek mata sebab merah. Selepas doktor cek, dia bagi ubat titik kat mata. Bayar la RM33.

Balik rumah nak pakai ubat, isteri terperasan ubat tu dah expired. Bulan 2/12. Nasib baik ada gak yg rajin duk pi tgk pungkok botol ubat tu cari tarikh luput. Kalau aku dah titik dah kat mata anak aku.

Aku pun pi klinik tu balik, bagitau dia. Dia pun tukar ubat baru. Bulan 11/13 baru expired.

jangan lupa

cek bontot dia dulu
TP dah tukar ubat pun isteri aku x berani nak pakai. Cuak kot. Bawa anak pi jumpa doktor kat hospital, dia kata xyah bubuh ubat. Lega. Melayang saja RM33.

Kalau dah titik aku x tau la apa nak jadi. Mata lak tu. Kalau kaki ke tangan xpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...