Selasa, 14 Februari 2012

Saja2 pi bakar motor org. Masalah mental.....

Dah xder keja lain kot. Saja2 nak bagi org marah, susah, geram, takut, x tau nk sorok moto kat mn dah. xkan semua nak sumat dalam rumah. kena rumah flat lak....nak bawak naik lif. lingkup lif tu lagi org marah.


blog berapi


13 motosikal terbakar dalam dua kejadian berasingan


2012/02/14

KUALA LUMPUR: Sebanyak 13 motosikal hangus terbakar dalam dua kejadian berasingan dipercayai akibat perbuatan khianat, di Flat Projek Perumahan Rakyat (PPR) Seri Semarak dan Flat PPR Air Panas di sini, malam tadi.

hangus
Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Setapak, Suki Annuar, berkata dalam kejadian pertama kira-kiram jam 12 tengah malam, pihak bomba bergegas ke PPR Seri Semarak untuk memadamkan 12 buah motosikal yang terbakar.

"Bomba tiba di tempat kejadian kira-kira 10 minit kemudian namun api berjaya dipadamkan terlebih dulu oleh penduduk setempat. Dalam tempoh sejam kemudian, sebuah lagi motosikal dilaporkan terbakar di PPR Air Panas, kira-kira satu kilometer dari tempat kejadian pertama," katanya kepada pemberita, hari ini.
Beliau berkata, motif sebenar kejadian masih dalam siasatan dan anggaran kerugian bagi kedua-dua kejadian ialah kira-kira RM60,000. - BERNAMA
sumber berita harian online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...