Isnin, 31 Oktober 2011

Kasut buruk kasut baru


Kasut burukku

Kasut Baru
Musim2 ujan ni kalau pakai kasut baru naik moto p balik keja alamat berdebu, kotor, kalau kena air lagi la boleh merkah tapak dia. Untuk elakkan ini aku pakai la kasut burukku.
Kalau naik keta x pa la. Duk lam air cond lak tu. Kasut pun jadi ceria dan bersemangat utk tahan lama.

Bila sampai pejabat aku tukar la pakai yg baru. Nanti org kata pa plak. "Gaji ribu2 pakai kasut buruk je. Kedekut taik idung masin." Kena member2 org rumah nampak pakai bergosip sakan la. "X pandai jg laki la bini dia". Tu yg org rumah nampak terus ambik p buang tu. Melopong aku. Naseb baik yg ni aku tinggal kat pejabat, selamat.

Kerna takut aku pakai lagi kasut tu, dia belikan aku kasut baru. Heheheh. Nak jaga imej lagi dia la tu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...