Khamis, 20 Oktober 2011

Akhirnya isteriku pulih.....

Duk sakit belakang punya lama. Pi cek doktor kata slip disc, tulang belakang bengkak, urat teerkapit celah tulang belakang. Sebab tu dia sakit bila tidur melntang. Berapa tahun dah duk pi berubat merata, bomoh, ustaz semua try. Ikhtiar je kan, yg bagi pulih Allah juga.
rupanya urat ni la..................

Bini aku pon asal nya dah give up ngan bomoh ni. AKu pon puas dok habaq kita ikhtiar je, jumpa sapa pun sama gak, yg bagi sembuh Allah. Bomo  tu pun minta ngan Allah gak. Kalau dia minta kat yg lain, aku pun takut. Ada yg menurun, cakap siam. Isk tunggu lagi. Cabut la.Ni pi 2 3 kali, kata tak rasi. Bukan tak rasi, Allah tak izin lagi, maknanya kena la usaaha lagi...........

Bayaran lak ikhlas hati je. Buh lam bekas yg disediakan. Org biasa je. X macam klinik swasta, dah dr.gaji ribu2, kena cas pun tinggi lagi. Bawa2 la bersedekah sama. Nak tolong org ni. Asyik cari reta ja. Sekali pi pun rm40 - rm50 dah. Kat bomoh ni RM10 pun kira banyak dah. X lega boleh pi lagi 3 kali. Ubat doktor pun ada yg x lega gak.

Bini ku dah berniat nak kenduri kalau lega. Alhamdulillah akhirnya boleh gak buat kenduri kesyukuran ini.


15 ulasan:

  1. salam, berubat kat mana ni? bleh bagi alamat@telefon bomoh ni? saya pun alami sakit belakang/pinggang yg teruk gak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat perda, bukit mertajam ja....nama jai 0164758844....cuba la kol tanya kot nk kena bw pa2

      Padam
    2. kat baling ada gak. baca http://azirock74.blogspot.com/2012/02/mencari-masalah-tubuh-melalui-kaki.html

      Padam
  2. kaedah apa yg jai tu guna...maaf bertanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. urut...ada baca2 gak...tp x mau p dah sebab xmau bg org laki urut isteri kita.Dah dapat tukang urut baru.....area bukit mertajam gak 0174272830 (pak halim) dan isteri dia 0194113404

      Padam
    2. saya lelaki.....saya pun ada kena slip disc ni....bnyk dah tempat p berubat tapi xserasi jgk...hihi.. jai tu urut memang nampak perubahan ke.??

      Padam
    3. Mmg lega teruih la....tp duk seminggu sakit balik. tp xmau p dah la sebab isteri xmau la sbb org laki urut....lepas urut tu isteri sy puas hati sgt. blk rumah baring pun x sakit dah.
      kalu laki mmg elok la p....

      Padam
    4. Boleh bg alamat bomoh tu dok?
      Kami org kuantan ni...bapak mentua sya skrang sakit tulang pinggul...

      Padam
    5. Boleh bg alamat bomoh tu dok?
      Kami org kuantan ni...bapak mentua sya skrang sakit tulang pinggul...

      Padam
    6. alamat ngn no telpon kat komen atas nu....

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. bagai mana keadaan isteri en. sekarang.. dah sembuh sepenuhnya ke??? agak muskil sebab en ada ckp yg masih berurut lagi tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. x sembuh lg sebab x ulang p urut dah. yg urut tu lelaki, x sesuai.

      Padam
  5. Nak tnyA mcm mna urut kat pak halim?isteri dah sembuh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. x urut pun ngn pak halim. Wife ajak p kat org lain. X lega gak lagi....xpa la kita ikhtiar cara lain plak. La ni dia duk turunkan berat badan, mana tau bila bdn slim melim kurang sakit belakang kan. SUruh berenti keja duk rumah x mau.

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...