Isnin, 12 September 2011

Ditelan mati emak, diluah mati bapak

Peribahasa ni sgt ganas. 18sg tu. Ngeri lak rasa. Jgn telan tp
jgn luah jugak. Biar duk dlm mulut jer, mak selamat bapak pun selamat. Berapa lama nak simpan dalam mulut, air lenjur berlenjor dah ni. Takpa air liur boleh telan. Alah macam makan chewing gum, atau org kg aku panggil coklat getah. Kunyah je jgn telan dan jgn luah. Lama gak boleh buat gitu ngan coklat getah ni.
ni buah getah bukan coklat getah

Tapi ada org yg x peduli mak bapak. Ikut dia jer. Kalau sedap dia telan, ta sedap kalu dia luah. X kira sapa yg mati. Ingat la kalau xdak org tua tu, hang pon xdak tau. Sejahat2 org tua hg, hg duk idup lg. Yg jht nya yg duk buang bayi tu. Kalau bg kat org xpa lg. Kira nak sedap jer, anak x mau. X cerdik, lain kali pakai la kondom ka, IUD ka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...