Khamis, 11 Ogos 2011

Dr Rozmey

Aku x pernah pakai pun produk dr ni . Dah byk gak berita heboh pasal dr di akhbar, masuk tv lagi. Aku kagum dengan kejayaan yg dicapainya. Kategori hebat la, sampai buleh buat filem lagi. Produk dia pon dah terbukti. Aku tahu ada org x suka dia, berlagak la, sembang besar la. Tapi aku tak peduli sebab aku tak pernah jumpa dia, masa interbiu kt tv pon x nmpk berlagak pon, biasa jer, mcm artis2 lain gak.....


Tapi ada 1 berita ni yg buek aku terus terkagum dgn dia. Apadia hah?????? Hahhhh dia ada sekolah angkat....Sekolah Menengah Agama Makarimul Akhlak (SMAMA), Langgar yg mana dia taja. Kan hebat tuh......Satu bentuk amal jariah, semua org ingin nak buat mcm ni kalau mampu kan?

Kalau dia berlagak dan sombong pon, seberlagak dia dan sesombong dia, dia telah taja 1 sekolah agama. Kita??????????????????? 

2 ulasan:

  1. kita hanya tau ketawakan orang dan ngutukkkk jeee

    BalasPadam
  2. itu part yg paling seronok. kalau nak beri semangat, pujian x menyeronokkan........

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...